Известие

Collapse
No announcement yet.

още един дзвер в клуба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • още един дзвер в клуба

    здравейте колеги,преди 10-тина дни се сдобих с това страхотно "самолетче" 156 1,9JTD и естествено не закъсняха и проблемите .Вчера ходих до Русе да вземаме едно мицубиши на един авер и като я погледнах отзад цялата беше в масло .Наведох се отпред да погледна за какво иде реч от къде тече и ми се струва че е семеринг на коляновия вал от към ангренажния ремък.Дайте някакъв съвет на някой случвало ли му се е такова нещо
    Това стана след смяна на масло незнам дали е просто съвпадение или от Италия са я магерили
    Благодаря предварително за съветите


    http://img181.imageshack.us/img181/8030 ... 022mj9.jpg
    http://img181.imageshack.us/img181/5508 ... 023hj8.jpg
    156 1,9JTD 2000

  • #2
    май съм единствен с моя проблем ,дано така да си остане не го пожелавам на никой кофти е особено като си на 250км от дома
    156 1,9JTD 2000

    Comment


    • #3
      ами колега ти като не си могъл да видиш от къде тече като си бил до колата, как очакваш някой да знае точно какъв е проблема))
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от borislav82
        май съм единствен с моя проблем ,дано така да си остане не го пожелавам на никой кофти е особено като си на 250км от дома
        Може и да е картер. При мен след смяната на маслото също протече и се оказа картер. Първоначално и аз мислех, че е семеринг. Течеше точно от страната на ангренажния ремък. След няколко стотин кинта вече не тече

        Comment


        • #5
          Предполагам че е от;семеринга или капаче-маслена помпа.
          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

          Comment


          • #6
            съвет така не може да ти се даде колега, като и ти сам казваш"струва ми се,че...", колегите споменаха различни версии, а скоро имаше оплакване от колега от Благоевград на който му предозирали с 1 литър маслото при първоначална смяна и му се била обърнала една семеринга - поне той така каза/ремонтирал се в софия в александър ауто за към 1000 лева....
            а иначе тук няма медиуми ... намери начин да се конкретизираш;
            поздрави,успех
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment


            • #7
              утре ще я гледам по обстойно като сваля кората защото заради нея не можах да разбера нищо а днес канала беше зает а въпросът ми беше с две думи дали някой е сменял семеринг на коляновия вал защото съм на 90% сигурен че там е проблема а за картера където каза че е протекъл не ставаше ли със смяна на гарнитурата само (не ми е ясно как стоят нещата при алфите до сега не съм отварял алфа )
              156 1,9JTD 2000

              Comment


              • #8
                искам да кажа и още нещо за тея добавки дето ги дават за спиране на течове са супер и...а работа нищо не става от тях 22,70лв дадох за такава и едно че неми спря теча напротив стори ми се че го усили но успешно се прибрах до Добрич с помоща на 1л масло
                156 1,9JTD 2000

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от borislav82
                  искам да кажа и още нещо за тея добавки дето ги дават за спиране на течове са супер и...а работа нищо не става от тях 22,70лв дадох за такава и едно че неми спря теча напротив стори ми се че го усили но успешно се прибрах до Добрич с помоща на 1л масло
                  ...що не земеш да напишеш първо откъде си....и кой те открехна за тия добавки дето са ти усилили теча на маслото с което едва си се прибрал.....къде си чул и видял добавки които спират теч на масло....я раздуй....баси глупостите....
                  156-2.4-JTD-99;
                  156-2.4-JTD-SW-01;

                  Comment


                  • #10
                    аида още една печка в кюпа
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • #11
                      скам да кажа и още нещо за тея добавки дето ги дават за спиране на течове са супер и...а работа нищо не става от тях 22,70лв дадох за такава и едно че неми спря теча напротив стори ми се че го усили но успешно се прибрах до Добрич с помоща на 1л масло
                      имал си бол пари-дал си. толкова ли нямаше в добрич един сервиз, където да видят от къде тече. щяха да ти вземат същите пари но да разберат от къде тече.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        за съжаление точно от СЕРВИЗ е проблема.При смяната на ангренажния ремък "компетентния майстор" застопорил човека коляновия вал с болта на шайбата и опира отзад в семеринга и резултатът е налице ,а за добавките си има модели колкото иска човек друг е въпроса че не вършат работа но нямаше как трябваше да сложа нещо защото вече аман от "майстори".Стигнах до извода че човек трябва да разчита само на себе си(имам си понятие от двигатели),но като отворих капака ми се стори доста сложничко а и без канал не става да се смени ремъка и реших да ида на майстор(никога повече)сега така или инъче пак си свалих ремъка ама вече късно проблема е на лице ,лошото е че не мога да развъртя болта на коляновия вал дайте някакъв съвет пробвах с болтове и застопорих със щанга но така скъсах около 10 болта а този на вала не помръдна
                        156 1,9JTD 2000

                        Comment


                        • #13
                          Този болт на вала е с ОБРАТНА резба,и след като го застопориш двигателя,няма начин да не се развие.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Xtrim7
                            Този болт на вала е с ОБРАТНА резба,и след като го застопориш двигателя,няма начин да не се развие.
                            колега на 100% ли си сигурен че болта е с обратна резба и как да застопоря вала
                            156 1,9JTD 2000

                            Comment


                            • #15
                              При дизеловите и бензиновите алфи е с обратна резба,сигорен съм защото съм развивал многократно.А за застопоряването виж от към скоростната кутия,отгоре през правоъгалният отвор(някъде по маховика).
                              Успех,и ако има нещо друго питай,ако не аз ,то колегите ще могат да ти помогнат.
                              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                              Comment

                              Working...
                              X